مساء الخير علي جموع الحاجزين… دي صوره لشركة المقاولات المصريه القائمه علي ترفيق الحي الثالث… من موقع الحدث لكي يطمئن قلب الجميع بان ترفيق الحي الثالث شغال ..




Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
تخصيص الحي الثالث …. امتى بنبدأ في التخصيص والاستيلام
تسلم ياجنرال متنساس التالت من التصوير
شنو تصوير مش عايزين حد يبص لنا في المرافق ياواعر خليها تمشي كده كفايه الي حصل
والحي الرابع فين
تسلم يا جينرال وشكرا علي مجهوداتك الداءمة
هل فيه اخبار عن ترفيق الاول والثانى ؟ولا الثالث اول حى؟
صباح الفل ياعمدة
منتظرين اخبارك الحلوة ان شاء الله
لو سمحتم انا عايز اوصل للحى الثالث ومشعارف رجاء وضع المكان من على جوجو ارث
Mohd ElȜdessy
الله يسعدك يا عمده يا مفرحنا دائماً . قولي اخبار المحفظة ايه و السهم هيكون بكام ان شاء الله .
Hhhhhhh
طيب مش يخلوا عندهم شويه دم و بعملوا زي البني الادمين و يكتبوا تاريخ البدء و تاريخ الانتهاء من الاعمال . هي البلد دي ماشيه كده بالبركه علي طول . طيب ما البركه دي هيجي يوم و تخلص
Mohamed Abdelaziz Mansour
Hany Gouhar
معاك الحي الثالث سي
Ibrahim Sayed Alaa Khater
الله يطمن قلبك يا شيخ
كتر خيرك يا عمده . واهو بداية الغيث لوحه .
و الرابع فيه اخبار عنه يا حاج علاء?
والرابع كخة يعني ولا وقع من قعر القفة يعني ؟؟؟
عليك حق عرب ياعمدة
هههههههههههههههههه
تسلم الأيادي يا عمده حمد الله ع السلامه
صوح يا شريكي انت ضميري الصاحي ،،، Alaa Mansour
ملكش بركه الا الحي الثالث يا عمده
ايوة باة خلينا نشم نفسنا شوية وشكرا لتعبك ياعمدتنا
بشرك الله ياعمدة
صح كدة الجوجل ايرث كان جايب شغل في الثالث بيتعمل . كدة اتاكدنا جزاك الله خير . و ان شاء الله يعجلوا في عمل المرافق بكل الاحياء والناس كلها تبقي مرضية
وتمر الأيام سريعا ولانري شيئا ….ربنا يسهل.
فين الحي التاني حق الناس الغلابة
أخيرا خبر حلو. .. الواحد خلاص زهق
تسلم ياعمده الله يعطيك العافيه وعرفنا اي موضوع المحفظة واي النظام ياعمده
حد هنا من رجال الحي الثالث في مجموعه C ? علشان بس نتعرف على جيران المستقبل ان شاء الله
Abdullah Mohammad
ماشاء الله وكمان فى يافطة …… فين المعدات والحفارات والعوفار
أخيرا خبر مفرح في وسط مآسي بيت الوطن ..
جزيت خيرا .
يعيش الحي الثالث يعيش يعيش