فيه حد النهارده اقترح فكرة الكشافات الشمسيه علي الناس اللي خلصت مباني وتتحط فوق المباني بالليل والكشاف الواحد ب 500 جنيه تقريبا وده يغير شكل المكان نهائيا ويساعد علي تسويق المكان ..
فيه حد النهارده اقترح فكرة الكشافات الشمسيه علي الناس اللي خلصت مباني وتتحط فوق … خ_
شارك
م
بس بعد اذنك يا بشمهندس علاء انت قولت هتتكلم عن جامعة عين شمس اليوم الاحد وهتجيب التفاصيل ايه الاخبار وبارك الله فيك
وبالنسبة للكشافات انت لو عايزها انا اجبهالك من هنا واشوف وممكن تيجي باقل من 8 دينار لو هبعتلك شوية وانا يشرفني خدمة حضرتك
في منزل بالحى المتميز بدر ، منور اضاءه عاليه ، تشوفه و انت علي طريق السويس ليلا ، بصراحه حاجه جميله جدا و تعطي روح للمكان
ومش هيتسرق
ايه الكشاف الشمسي ونشتريه منين
موجود هنا بالكويت ب8 دينار يعني اقل من 500 جنيه
Amin Hamdy
فكرة ممتازة هتعطي فعلا روح للمكان