طيري بينا يا دنيا .. لففينا يا دنيا .. ?? ..
حديد عز ١٧٥٠٠
حديد السويس ١٧٢٠٠
الاسمنت ١٦٠٠ ..
?
طيري بينا يا دنيا .. لففينا يا دنيا .. .. حديد عز ١٧٥٠٠ حديد السويس ١٧٢٠٠ ال… خ_
شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
ربنا الستار
التجار ملهمش ذنب
امبارح فى دمياط الجديده ١٧٧٠٠ جنيه حديد عز
ولسه
ارفعينا يا دونيا
18100 عز
وعليه القرار المقاطعة ووقف البناء إلى أن يعود الحديد إلى رشده
الغريب ان سعر الحديد فى الكويت ب ٢٨٠ دك يعنى مايعادل ١٤ الف جنيه ازاى مش عارف
طارت
وطارت معها احلام وأموال الملايين
وطارت عقولهم
الله يعوض علينا يا عمدة.
ياجنرال الارتفاع عالمي
وائل عبدالعال
منهم لله الا رفعوا الاسعار
بنظبت فى مشاركة بقالنا اسبوعين
وباظة انهارده بسبب الحديد والاسمنت
اشوف فيهم يوم
?????
حرام
اية دة
مليون و٢٠٠ زيادة في المبني نفسي اقول …
انا بس مش فاهم اسعار الحديد و الاسمنت متسابة كدة بدون اي رقابة و متسابين لجشع الطماعين من المصنعين و التجار بصراحة حاجة صعبة جدا لحد لسة استورد و كلها تحقيق ثروات و نهب و استباق و تسعير مغالي فية يعني احنا بنصنع الاسمنت و كمان بنصدرة و من اكبر مصنعين الاسمنت في المنطقة اية المبرر لرفع الاسعار الرهيب الذي تجاوز ستين في المية عن الاشهر القليلة السابقة
النهارده قفل ١٩الف
١٨٣٠٠ ??
وانا ان غلا على شئ تركته
لا حول ولا قوة الا بالله
الناس ال باعت ب 5800 و ب 5500 هيلبسوا اسود
ده احنا داخلين على اياااام …كحلى
اليوم بالكويت ٢٥٠ دينار للطن مايعادل ١٢٨٢٠ جنيه تقريبا
عز في بني سويف ب 17800
ده جشع تجار وعلي المستهلك التوقف عن الشراء للحد من هذا الجشع طالما مفيش سيطره من الحكومه ضد هذا الجشع