صباح الخير ..
بكره باذن الله سيبدأ تسليم النرجس الجديده والحي السابع مرحله سادسه والنورث هاوس من مكتب خدمات العاملين بالخارج بالتجمع الخامس والاستلام هيكون 1.5% والقسط خلال شهر من تاريخه .. ويا ريت محدش يروح غير باليوم المحدد ليه فقط وهنشوف لسه الموعد المحدد لمهلة المتخلفين .. .. والنهارده اخر يوم في الدفع بدون غرامات للتسديدات القديمه في بيت الوطن .. شكرا
صباح الخير .. بكره باذن الله سيبدأ تسليم النرجس الجديده والحي السابع مرحله سادس… خ_
شارك
ما هى الطريقه الامثل فى الدفع لتجنب الغرامات 3.5%؟
مفيش اخبار عن المرحلة السادسة دمياط
يا حج علاء بخصوص الأراضي اللي فيها خطأ في الجدول المفروض نروح أمتي
م
كان فيه كلام ان مهلة السداد هيمدوها شهر كمان هل ده حقيقي يا عمدة ولا اي كلام
قبل الاستلام ازاي بعده ?
م
هو ينفع لو شارى ادفع انا بالتوكيل 1ونصف وقبل الاستلام ولا بعده
لو مش عارف
ال 1.5% كام بالظبط
وحولت اكتر يبقي موجود في الرصيد بتاعي يعني ما يروحش علي الزياده
١.٥ مين هيحسبها وهتدفع قبل الاستلام ولا بعده
هل ١.٥ ٪ بتدفع فى الجهاز كاش و الا حوالة من الخارج و شكرااا
جزاكم الله خير يا عمده…