#شقق_الاسكان_الاجتماعي #شقق_الاسكان #وزاره_الاسكان #اعلانات_شقق_الاسكان #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #صندوق_التمويل_العقاري #صندوق_الاسكان #عمرو_ذكي_الاسكان_الاجتماعي #عمرو_ذكي_والاسكان #هيئه_المجتمعات_العمرانيه_الجديده #بنك_الاسكان_والتعمير #صندوق_التمويل_العقاري #محدود_الدخل #شقق_الاسكان_٢٠٢٣ #شقق_الاسكان_٩٠_متر #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #عمرو_ذكي_والاسكان #الاسكان_الاجتماعي #الاسكان_مع_عمرو_ذكي
.
شقق محدود الدخل بمقدم ٢٢ الف وقسط شهري ٨٠٠ جنيه | التقسيط علي ٣٠ سنه .. متشطبه بالكامل ..
شارك
الله يحفظك
لو سمحت استاذ عمرو هو في إشاعة بتقول ان النت هيقطع عن العالم كلو فا احنا عايزين نعرف لو طلع الحوار ده حقيقه احنا نعمل ايه يعني لو شقق محدودي الدخل نزلت احنا ازاي هنعرف من حضرتك انها نزلت
رقم ل التواصل
فيه تقديم ف 15مايو
تشطيب يدون رقابة وزفت الزفت ،
الناس بتستلم ومش فاهمه ويلبسو تعديل البنود كلها كهربا وسباكه وبلاط ،
والحمامات بتخر ماية على بعض .
لو عازب ينفع ياخد فيها
انا من المنصوره ينفع اقدم انا مطلقة ياريت ترد عليا لو ممكن اقدم لابني
لو سمحت ابني ضابط احطياط وهو لسه متخرج من كليه الضباط الاحطياط فهل يمكن يقدم للشقق السكان الجتماعي وتكون وظيفته انه ضابط ولا ابه من فضلك ارجو الرد كتابتا وشكرا
ممكن رقم محاسب قانوني تعرفه كويس
لو سمحت انا اعلان عاشر واستلمت عماير المجد وللاسف انها كانت بتاعة اعلان الثامن. وللاسف ان وضع الشقه مش نفس تقسيم شقق المرحله العاشره عاوز اغيرها بشقه من المرحله العاشره اعمل ايه
في اي محافظه
السلام عليكم
المكان فين
أستاذ عمرو فيه نازل ان شاء الله فى بورسعيد؟
عمرو بيه الشقة دى فى مدينة ايه حضرتك ؟
حضرتك شايف ان الاعلان ١٨ ممكن مينزلش السنه دي ولا اي
فى تقديم فى العاشر من رمضان قريب
حضرتك. الشقه دى هتكون موجوده فى دمياط الجديده فى الاعلان الجديد
لو سمحت ياستاذ عمرو فى الاسكان المميز فى المنصورة الجديده اكيد
باستاد عمرو ممكن تليفون حضرتك ضروري
مفيش حاجه متوسط الدخل
صباح الخير فى تقديم فى العاصمة احنا القاهرة
بقول لحضرتك بعد اذنك هو في اولويه ولا عادي كلو زي بعضو
بالنسبة لذوى الاحتياجات الخاصة وعلى المعاش ولدية أسرة
هل له استثناءات لو خارج المحافظة
وشكرا لاهتمامك
فى العاشر من رمضان التقديم امته يا هندسه
هتبقى فى فى. مايو وسته اكتوبر
ازاي حضرتك هو فعلا بيدو الدور الارضي لكبار السن
والله اخبارك كله حلوه استاذ عمرو ياريت يكون للمعاش حظ
في تقديم في العاشر
في حاجه هاتنزل اقل من كده.. من فضلك للمطلقات والا لاء
لو سمحت تقديم الاسكان المتوسط امتي
الاعلان ده في كل المحافظات والا القاهرة بس
دي اللي قلت عليها نقدم فيها للارامل والمطلقات؟!