سلام عليكم
نصيحه الي الجميع محدش يدخل تخصيص مباشر خالص تحويل بالدولار من الخارج الفلوس بترجع ناقصه حتي لو مش رسي عليك اي حاجه بتدوخ علي الفلوس كمان ويقعدوا يماطلوا ولما ترجع بترجع ناقصه علشان حسبوا الفلوس بعد التعويم والحجه بتاعتهم انها دخلت الهييه بالمصري
سلام عليكم نصيحه الي الجميع محدش يدخل تخصيص مباشر خالص تحويل بالدولار من الخار… د_
شارك
لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
البنك المركزي بيتعامل مع التحويلات الدولارية كودائع حتي تأكد الهيئة انه تم الحجز وقتها يدفع البنك المركزي الثمن بالمصري
طب انت خصصت وانسحبت
ام مخصصتش اصلا
يعني احول 30ترجع 27قصدك
ارفع عليهم قضيه مش مكتوب كده في كراسه الشروط
ما عادش
والله يا جماعه انا بعت لهم ناس كتير جدا جدا بس الوقت لن انصح ابدا حد اشيل ذنب الناس ليه هو ذنبه ايه علشان تخسره فرق دولار وهو محجزش كمان المشكله محجزش ودوني في داهيه مع حد كنت جايبه يشاركني
فعلا بعد التعويم لو حبيت تسترد حوالتك بيحسبلك المبلغ بالمصرى وقت مانت حولتله ويرجعه دولار بالسعر الحالى يعنى بتخسر حوالى 20%
طبعا ده كلام لايرضى ربنا ولا قانونى
وبصراحة الناس غلطانه انها تسكت
يا باشا اشتكى وارفع عليهم قضية وهتكسبها
او الناس تتجمع وتعملهم قلق
ال بيحصل ده قمة قلة الادب
نعم حصل معايا والهيئة نصبت عليه فى ١٠٠٠٠ دولار