#دردشة
واضح جدا تأخير معدلات الاسترداد للبواقي
في البدايه كان التحويل بعد اسبوعين من اصدار الخطاب الصادر و بعدها التاخير لشهر و الآن خطابات من شهر و نص و لم تستلم
تأخير ملحوظ بعد انتعاش لمدة قليلة من تحويلات المخالفين
و لوحظ تأخير بعض الخطابات بالخصوص التي فيها مبالغ كبيرة للاسترداد
و التاخير ليس له غير سبب واحد ( 0 )
هل التأخير ممكن يكون السبب في فتح تحويلات جديده للتكميليه ؟
#دردشة واضح جدا تأخير معدلات الاسترداد للبواقي في البدايه كان التحويل بعد اسب… د_
شارك
دا احتمال كبير طبعا ياهندسه
علي فكره التاخير ملوش علاقه بقيمه المبلغ. ده موظف حكومه وشغال في اللي قدامه وحبه نوم علي حبه طرمخه وانت وحظك.
Maybe
شكلها كده
أنا لي فرق مقدم من بداية المرحلة السادسة ولم أسترده حتى الآن مع العلم بأنني أرسلت طلب استرداد من أكثر من عام ونصف.إيه اللي المفروض أعمله وفين مكان الهيئة ولكم الشكر
بشغلوا فلوسنا ويدفعوها اقل الدولار نازل ولاد ال…..
ياعم يقفل القديم الاول بقالنا سنه منتظرين التكميليه. حرام عليهم كدة. زهقونا
ربنا يسهل
حسبى الله ونعم الوكيل فيهم ربنا ينتقم منهم باذن الله
تصدق انا دايخ فى تفسير اللى حصل دا بس لاحظت فعلا فى تعمد فى تاخير خطابات الاسترداد اللى فيها مبالغ كبيرة زى المغضوب عليهم 247 و246 مثلا???
مش كبيرة بس لكن كبيرة و صغيرة للاسف
لي ٦ الاف و الطلب من ٢٦ اغسطس
عشوائية
احنا النص التاني من المغضوب عليهم احنا 247 تعبنا والله