دا طرح اراضي المغتربين الي متاح حاليا وهيتقفل يوم ٢٠ سبتمبر والي هيتم التخصيص فيه بعد يوم الاغلاق بأسبوعين
الواضح دا سعر اراضي انحجزت بالفعل ماتعرفش ازاي؟!
والسعر الاجمالي للأراضي ارخص بكتير من المتاح دلوقتي للحجز والغريب انهم اكدوا مفيش تخصيص حاليا نهائي! طيب الاراضي دي اتحجزت ازاي؟؟!
_عارف ان ناس كتير ماتقدرش تشوفه لأن الموقع مش بيفتح في مصر لكن حبيت اتكلم عن تجربة مريت بيها ويمكن كتير مايخدش باله منها المصدقية والعدل اهم شئ.

هو الى بيحجز قطعه بيخدها ولا لسه هيدخل قرعه
99% من الاراضي احتجزت والاراضي المميزه اتحجزت ريحو دماغكم الموضوع منتهي والكلام فيه ضياع وقت
قطع الاراضى اللى على البحر كلها تم حجزها وقفل الحجز عليها من قبل حتى الحجز ما يبدأ يعنى متباعه من الهيئة فساد فى فساد
دي صفحة من منطقة مطروحة قديما وتم حجزها، ادخل على المناطق المعلمة بالعلامة الخضراء ، هي دي النتاحة حاليا.
وياريت تسال قبل ما تعمل للناس قلق
شوف الاول الاراضى الى حضرتك دخلت عليها المرحله الثامنه ولا التاسعه
جايز طرح قديم
نحجز مين يا بشمهندس
كله مظبط من قبل فتح الحجز البلد بلدهم ربنا يرحمنا برحمته
ده طرح قديم
ده حجز مبدئى لكن لسة التخصيص والحجز الفعلي مبدئشي
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=254216080916464&id=100089842225622&sfnsn=scwspwa&ref=share&mibextid=VhDh1V
انت داخل علي مرحله قديمة ادخل على المرحله التاسعه
الاراضي دي في الطرح القديم مش الطرح دا انت داخل علي طرح قديممم
انا معاك فعلاً لان اول يوم طرح فعلاً دخلت لقيت اغلبيه القطع ف غرب سوميد اتحجزت ازاى معرفش والغريب انه كان اول يوم وكان لسه التحويل ما فتح كان معايا صوره نفسها وللاسف اتمسحت من عندى
اتحجزت كوسه???
انت بتكلم علي مصدقية و عدل في مصر ربنا يرحمنا برحمتة
معلش قريت الكومنتس
بس مش واضح معايا
الفكره
لاني كنت ناوي اقدم في اراضي القاهره الجديده اكتوبر وغيره
فهل افهم من كلام حضرتك
الموضوع برضه هيخلص من تحت لتحت
لاني لسا طالع من حوار في الاسكان نفس القصه
فهل دا خلاص
اصبحت الامور كلها تدار هكذا
طيب ولو جات القطعه
حتي
هل الخدمات والتوصيلات والليله دي كلها
هيعملوها
ولا برضه هندخل في قصه تاني
مفيش أراضي في الطرح الجديد محجوزة.
ده طرح قديم.
اللينك بيفتح معانا خارج مصر عادي. و بقول لك مفيش حاجة محجوزة
الاراضى كلها منباعه قبل ما تنزل.الاعلانات دى منظر جمالى .عاملين شرفاء وهما مرتشين .
اتحجزت سداد كامل مبلغ
هوا ده التطبيق ؟
ده موجود على التطبيق القديم ؟ والدفاع تطبيق جديد ؟
اللي عايز يفتح الموقع يحمل تطبيق vpn هيشتغل معه