حديد عز مازال ب ٤٧ الف للطن !!!!!!
أظن كفايه كدة أوي وحان وقت نزول السعر .
·
حديد عز مازال ب ٤٧ الف للطن !!!!!! أظن كفايه كدة أوي وحان وقت نزول السعر . · ه_
شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
في تسعير لحديد عز بكره بإذن الله
وسعر الفراخ 105
حينزل يروح فين
الدولار هو اللي طلع له
احتمال بكره ينزل ٤٢
ربنا ييسر الأمر
تقريبا نفس السعر لما كان الدولار ب ٧٥ ف السوق الموازى اللى كانوا بيسعروا عليه
الان الدولار ب ٤٧ ج يعنى المفروض الحديد ينزل ل ٣٠
سرقة علنى
ربنا ييسر الأمر
لا يافندم ب52 وتسليم المصنع ب50.5
أنت بتكلم مين دا شهبندر التجار عند الزيادة نزود علي الإشاعة وعند الانخفاض نعمل مش واخدين بالنا ولو حلفت علي المصحف والحجة اصل المخزون ع السعر العالي طب ولما زودت علينا تاني وم كان مخزونك فين والله تجار قريش ماعملوا كده في عام المجاعة يعني غلبنا الكفار
والتوقعات بالانخفاض فلما أزود عليك 10 وارجع اخفض 6 فتقوم تشكرني وابقي راجل وطني وااااااااااااه يابلد
اول الشهر ( ابريل ) ياباشمهندس هيبقى ب 40000
البركة في البهوات اللي فضلوا يصيحوا عشان رسوم الاغراق تستمر ٥ سنين كمان على المستورد.قبل رسوم الاغراق كان الطن بيعادل ٦٥٠ ل ٧٠٠ دولار بالكتير.
في الامارات الحديد بما يعادل 32الف