الهيئه تقريبا نست تصفر حسابات الناس القديمه ???
والرجاله شغاله تخصيص الله ينور ولا كأنه مولد ???
هي بقت كد ياهيئه اديكوا الامان والف ضهري دقيقتين تغفلوني
بس متقلقوش كل حاجه هترجع لاصلها يامغتربين
وكل قطعه هترجع لمكانها واللي لحق ياخد كود قبل الموقع مايقفل
ويعدلوا اللي حصل د الله يباركله ?
التاسعه بدايتها مش حلوه ?
الهيئه تقريبا نست تصفر حسابات الناس القديمه والرجاله شغاله تخصيص الله ينور … ج_
شارك
الكلام ده تم اكتشافه يعنى هيتصحح ولا ايه ؟؟؟
التاسعه خلصانه من قبل ماتبدأ
ازاى يتم التخصيص حتى لو الناس اللى ليها رصيد فى الهيئة المفترض أن التخصيص يتم بعد انتهاء الحجز ب 20 يوم ازاى بقي تم التخصيص وكمان المفترض يحولوا 1000 دولار علشان ياخدوا ترتيب ازاى بقي تم التخصيص
ده مش جديد ي عم رائد