الناس الي بتسال عن البيع والشراء للشقق الخاصة بطروحات الهيئة سواء اسكان متميز العبور او سكن مصر او جنة او دار مصر او نزهه الاندلس
الناس الي بتسال عن البيع والشراء للشقق الخاصة بطروحات الهيئة سواء اسكان متميز ا… ث_
شارك
Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
بالنسبة لجزئية فتح الحساب لو البايع عنده حساب اساسا ف التعمير والاسكان هل ممكن يفتح حساب تاني وهل يقدر يعمل توكيل لاكتر من شخص لو عنده اكتر من حاجة هيبيعها؟
سؤال يا استاذنا
وضع المشترى ايه اللى اشترى بتوكيل من البائع
و المشترى لا قدر الله توفى
هل التوكيل فى الحاله دى يورث❓
ربنا يجازيك خير على المعلومات الجميله دي
Eslam Farouk اتفضل اسال الاستاذ عبد المهيمن علي اي حاجه ربنا يبارك في عمره مش بيتاخر نهائي
وليه التوكيل بيع للغير هو مش كفايه توكيل بالبيع للنفس ؟
هل لو المشترى باع لحد تانى بيدفع البايع ضريبه عقاريه تانى
جزاك الله خيرا علي مجهودك وافادتك للجميع
ما فيش اخبار عن نزول شقق المعاشات الدوله أعلنت عنها
للاسف وقعت مع شخص نصاب وبعت لة الشقة من 12 سنة بتوكيل و عقد بيع وممتنع عن السداد باقي الاقساط وعملي مشكلة كبيرة ومحتاج محامي يكون يخلصني من الورطة دي
شكرا جدا المجهود حضرتك بس استفسار لو اشتريت دلوقتي من حد ف العبور هكمل انا مع البنك والشيكات هتبقي باسمي ولا لازم المشتري ياريت التوضيح وشكرا
هو ابني واخد شقه في جنه التجمع ينفع يقدم تاني في جنه اكتوبر او زايد