#الاعلان_السادس_عشر #سكن_لكل_المصريين_٣ #عمرو_ذكي_والاسكان #عمرو_ذكي_الاسكان_الاجتماعي #شقق_الاسكان_الاجتماعي #وزاره_الاسكان #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #صندوق_التمويل_العقاري #هيئه_المجتمعات_العمرانيه_الجديده #اعلانات_شقق_الاسكان #بنك_الاسكان_والتعمير #شقق_الاسكان #اعلانات_شقق_الاسكان #اعلان_١٦
.
اخيرا الاعلان ١٦ | رسايل خلال اسبوعين وموقف الاولويات ..
شارك
بعد إذن حضرتك أ عمرو ذكى شقق المعاشات تعتبر من محدودى الدخل و لا من متوسطى الدخل ؟ وهل سيتم حرمانهم من دعم الدولة فى سعر الشقة ؟ أنا سنى الآن 60 سنة و 6 شهور و معاشى 1500 جنيه ولكنى لدى عمل آخر . أرجو من حضرتك الرد .
والاستلام الفوري هييجي رسايل بردو
المنزله الجديده فيها تسليم فوري
بني سلمان فيها اعلان تكميلي وال اية
لو سمحت ا عمرو جلنا مطابقه مبدئيه ثم طلبات متابعه الملفات بشركات الاستعلام هل ممكن بعد كدا نبقى خارج الاولويه ولا كدا خلاص هتيجى رساله بدفع القسط وممكن نستلم بعد ١٨شهر فعلا اعلان ١٦غرب المطار
السلام عليكم ا/عمرو ربنا يبارك فى عمرك وانت شخص محترم جدا
لو سمحت لو انا عاملة بوليسة تأمين ممكن اقدم فى الاسكان الاجتماعى
تحياتي لشخصكم الكريم عمرو بك اخوك المصري من السويس وصلي على نبينا وحبيبنا سيدنا محمد
السلام عليكم
كنت عايز اعرف استاذ عمرو
هي العاشر هنزل الإعلان ال18 ولا لا
مدينه برج العرب الاسكندرية نازل اولويه وله لا من فصلك المفرود ان هو تسليم فوري وقدمنا علي هذا الاساس… شكرا لحضرتك علي مجهودك معنا ولله
دمياط طيب هيتواصلوة و لا اى لأن زهقت اسال عندى محدش عارف حاجه
استاذ عمرو انا ابنى جانبه رساله بأنه منطلق اعرف الأولوية ازاى
بالنسبه لبرج العرب الاسكندريه الاستلام الفورى حضرتك مبتتكلمش عليه خالص
السلام عليكم ااستاذ عمرو
امال فين الاعلان اللى هايبقى فيه اسكان للمعاشات
إيه المدن المجاورة ل اكتوبر الجديدة غرب المطار
يا ترى امته فى باقى المحافظات
من فضلك استاذ عمرو الاعلان ال13 اخبارة اييييييية
عند الاستلام هيدفع كام
كنت مقدم سكن لكل المصريين اربعه ومسحبتش الفلوس..استنى ولا اعمل ايه
بالنسبة للي لسة عايز يقدم جديد يعمل ايه وامتي كراسات الشروط تنزل ومن مكتب البريد ولاا ايه
حضرتك أنا مطلقه محتاجه ققدم علي شقه
طب لو سمحت يا ا. عمرو عزبه البرج بمحافظة دمياط من نظام داخل الأولوية ولا خارج الأولوية بمعنى كل اللي منطبق مبدئيا يدفع القسط الربع سنوي عادي ؟ أرجو الرد لو تكرمت. الإعلان ال١٦
لو سمحت هي الرسايل هتيجي علي الموقع ولا التليفون
طيب ممكن تخلي بالك من القصة فيس بوك