إيه الفرق بين التقديم فى الاسكان وتقديم نزهة الاندلس هل كله أسعاره كده لأنى شيفاها غاااليه آووى ولا فى إسكان يبقى متوسط بس سعر معقول شويه إحنا دكاتره بقالنا زمن متخرجين وبنشتغل الواحد معهوش المبالغ دى ولا حتى بناخد أللى ينفع يحوشها
إيه الفرق بين التقديم فى الاسكان وتقديم نزهة الاندلس هل كله أسعاره كده لأنى شيفا… ث_
شارك
الدكاتره ميقعدوش فى مصر
يدورو على بلد بتحترم الطب والعلم
انما هنا بنحترم الام المثاليه
والفن بس
الاسعار لا تناسب الشباب
شوف مين بيقدم ومين بيكسب فى القرعة
وانت تعرف مين واخد حقو … ومين حقة متاخد
Up
طبعا غالية جدا
كله غالى