#جنه #جنه_مصر. #شقق_الاسكان #شقق_جنه #بنك_التعمير_والاسكان #عمرو_ذكي_الاسكان_الاجتماعي #عمرو_ذكي_والاسكان #بنك_الاسكان_والتعمير #هيئه_المجتمعات_العمرانيه_الجديده #متوسط_الدخل #صندوق_التمويل_العقاري #صندوق_الاسكان_الاجتماعي_ودعم_التمويل_العقاري #وزاره_الاسكان
source
#عمرو
الرئيسة/
فيديو شقق هيئة المجتمعات العمرانية/شوف جنه اكتوبر اجمل من جنه زايد والقاهرة الجديده .. رووووووعه u_
فى طرح تانى قريب ان شاء الله
لو سمحت في شخص عارض اشتري منه شقه في جنة اكتوبر ادفع للمالك اللي دفعه و عليه اوفر و اكمل انا وادفع الباقي بس شراء بتوكيلين بيع وادره هل ده قانوني و عادي بيحصل ولا ده مخالف
كاستثمار جنه زايد ولا جنه اكتوبر و فرق السعر ما بينهم يستاهل ولا لا برجاء الافاده.
مساء الخير استاذ عمرو لو سمحت انا مقدم اعلان ١٤ متوسط الدخل حدائق اكتوبر وكنت مقدم صافى الدخل الشهرى ومنطبق للشروط مبدئيا وبدفع الاقساط فى ميعادها هل المستعلم لما يجى فى النهاية هيطلب الارباح السنوية ولا لا مع العلم انى موظف ببنك
ولا الارباح مش بيطلبها من كل الناس لان لو اتطلبت من اعتقد هابقى غير منطبق للشروط وهيضيع الوقت اللى عدى ده كله على الفاضى ارجو الافاده وشكرا لزوق حضرتك
هي فعلا اجمل واكبر من جنه زايد ،بس الامن لأ مش زي ماحضرتك بتقول محدش بيسالك رايح فين وجي منين اي عربيه تدخل دخلتها كتير محدش بيسأل بصراحه يشيلك القمع وبس
موقع الحجز واقع يا جماعة وشكل هيبقي فيه تأجيل ؟
حد عنده معلومات ؟؟؟
موقع الحجز لا يعمل حتي الآن… والمفروض الحجز برة الأحد 5 مارس… ياتري هيتم تأجيل الحجز ولا اية ؟
يارب يا كريم يا رحيم يا علي يا عظيم بحق لليلة النصف من شعبان
تحقق أمنياتنا وتقضي حاجاتنا وتفرج همنا
وتجبر بخاطرنا
وترزقنا جميعاً برسالة الموافقة آمين آمين يارب العالمين ?
أثبت حضوري بالصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم صلاة تفرج بها الهم وتزيح بيها الغم وتسدد بيها الدين وتحقق بها الأماني وتقضي بها الحاجات وتجبر بها الخواطر يا أرحم الراحمين ?
متى التقديم ؟؟؟؟؟؟
الي حضرتك دخلتها دي المرحلة الأولى فقط
المرحلة الثانية والثالثة أجمل كمان، لان اللاندسكيب اكبر والمسافة بين العمارات افضل والعمارات المنفصلة اكثر
هى هتنزل فى الإعلان القادم
سؤال مش لاقي ليه إجابة نحاول نحجز الافضل في زايد ولا اكتوبر لفرق السعر ؟
استاذ عمرو مفيش رساله جتلى من الإعلان 16 مقدمه فى اكتوبر