ده نقاش انا وصديق ليا شغال في العقارات ?? انا وصديق ليا كنا بنتكلم ان تقريبا هيكون الطروحات الجاية ممكن تكون بنظام القرعة الناس شايفه ان القرعة احسن من الحجز الالكتروني قالي دي ناس مجربتش قبل كده نظام القرعة علشان كده حاباه يا صاحبي التجار كل واحد بيدخل بي 400 ...اقرأ المزيد
مبروووووووووك
مبروووووووووك
قراءة أقل
هو انت علشان عندك عمود مايل في البيت تقوم تهد البيت السيستم افضل ١٠٠ مره وكله متساوين واذا كان عطل السيستم سهل علاجه والوزاره تعمل سيستم جديد او تجيب شركه لاداره السيستم وعلاج كل ما يظهر من مشاكل
هو انت علشان عندك عمود مايل في البيت تقوم تهد البيت السيستم افضل ١٠٠ مره وكله متساوين واذا كان عطل السيستم سهل علاجه والوزاره تعمل سيستم جديد او تجيب شركه لاداره السيستم وعلاج كل ما يظهر من مشاكل
قراءة أقل