هل المبني ده مستشفي ام فندق ؟؟
المبني ده قريب مني جدا شمال التكميليه بين الوطن التجمع
ومفيش عليه اسم او يافطه خااالص

Sign Up to our social questions and Answers Engine to ask questions, answer people’s questions, and connect with other people.
Login to our social questions & Answers Engine to ask questions answer people’s questions & connect with other people.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
م
دع الملك للمالك
م
بعيد عنك مخابرات
سمعت انه مبنى للامن الوطنى او الداخلية او مديرية للامن
مبني المخابرات
وبيتصور عادي كده ??
اللهو الخفى
المطار السري
هو علشان معلهوش يافطة بقي مبني جهاز امني !!!؟؟؟ مديرية امن القاهرة الجديدة عليها يافطه قد كدة وجهاز المخابرات القديم عليه يافطه قد كدة
بلاش السؤال ده ده جهاز المخابرات العامة المصرية
احنا من امتي بنسأل الاسئله دي؟؟؟؟
( دَعْ مَا يَرِيبُكَ إِلَى مَا لَا يَرِيبُكَ )
غالبا ده تصميم مستشفى
مدرسة رياض الصالحين
نشت يا حج
ده فندق المخابرات فى التجمع الخامس على شارع التسعين الشمالى .
وامام التكمليه
ايه اخبار المنطقة D بالحي الرابع ؟!!.. هل مازالت اعمال الترفيق بها متوقفه ؟!.. و لماذا و متي ينتهي ترفيقها و تسليم اراضيها للحاجزين ؟!!!
المنطقة c الحي الرابع هل تم الانتهاء من أعمال المرافق
لم نستلم الأرض حتى الان