الساده هيئة المجتمعات العمرانية
ايه معني السكوت التام بالرغم من انتهاء التخصيص من شهرين
مدخرات الناس سواء حوالات كامله او بواقي الحوالات
زي ما كان فيه تنويه علي الموقع لتحويل الكابلات
ازاي مفيش تنويه لدوقتي عن الاسترداد او التكميليه
في الظروف دي كل واحد محتاج فلوسه
الساده هيئة المجتمعات العمرانية ايه معني السكوت التام بالرغم من انتهاء التخصيص… د_
شارك
دول بيعلمونا الادب
ويعرفونها اه هي مصر
دي مش هئيه والله دي عزبه
طالما محدش بيحاسبهم
حسبي الله ونعم الوكيل
مثلا معندهمش دم
لا حول ولا قوة الا بالله ربنا يهديهم ، دي حاجه تنقط
ولو مفيش تكميليه إعادة فلوس الناس لحساباتهم من غير طلب إسترداد ولا حاجه.
المصيبة الكبري ان الناس التي لم تخصص هتشوف الذل وهتتعلم الادب وهتتربي من جديد عشان ترجع فلوسها يعني موت وخراب ديار وحسبنا الله ونعم الوكيل