أعلن المهندس خالد عباس معاون وزير الإسكان اليوم تسليم شمال الرحاب سيكون في ديسمبر 2021 و ان وزير الاسكان أصدر قرار بطرح مناقصة المشروع علي 4 شركات لإنهاء المرافق و إلزامهم بالجدول الزمني للتسليم في الموعد المحدد .
يا جماعه انا مش بحبطكم ولا حاجه الكلام ده كله ولا يفرق تماما مع الهيئة ولكم في المرحله السادسه عبرة. كل واحد هياخد نصيبه ورزقه
يا جماعه انا مش بحبطكم ولا حاجه الكلام ده كله ولا يفرق تماما مع الهيئة ولكم في المرحله السادسه عبرة. كل واحد هياخد نصيبه ورزقه
قراءة أقل
تهريج وظلم
تهريج وظلم
قراءة أقل